povestea rochiei perfecte!

A fost odata o tanara fata. Nici prea slaba, nici prea grasa, nici prea frumoasa. O fata obisnuita, asa cum sunt milioane de alte fete pe acest Pamant. 
O fata care, in secret, se visa printesa. Si nu orice printesa, ci una plina de eleganta si gratie, admirata si invidiata deopotriva. O printesa pe care, odata ce-o zaresti, sa n-o mai poti uita in veci. O printesa care sa-i suceasca mintile prea frumosului print pentru totdeauna. Putem spune deci, ca era o fata ca toate celalalte, cu dorinte absolut comune, dar care se visa printesa si la propriu si la figurat!

Cand a primit invitatia la bal, fata a realizat ca asta-i momentul pe care-l astepta. Acum avea prilejul sa-l cunoasca pe print si sa-l cucereasca. Bun, planul era deja facut, dar nu putea merge imbracara asa, oricum! Avea nevoie de o rochie speciala, eleganta...de neuitat! 
A colindat toate mall-urile din intreg regatul, dar in zadar. Nu a gasit nicaieri rochia mult visata. Ba nu-i placeau, ba erau prea simple, ba prea urate, ba prea scumpe pentru o fata obisnuita ca ea. Incet, incet, deznadejdea isi facea loc in sufletul ei. Incepuse sa se teama ca nu va gasi vreodata tinuta visurilor si nici pe print nu va izbuti sa-l cucereasca.

Asta pana a pasit in H&M! Acolo, pe un umeras argintat, trona rochia ei! Lunga, de culoare aurie, fluida, prinsa intr-un coler masiv la baza gatului, exact asa cum si-a inchipuit-o! Pretul, excelent, doar 200 lei!
A cumparat-o imediat! Nici macar nu a probat-o. Ce rost avea? Ea stia ca-i rochia predestinata si avea sa-i vina ca turnata.
In seara balului, a stralucit de-a dreptul! Rochia ei a fost cea mai admirata din tot tinutul. Celelalte printese bufneau de invidie, in timp ce printul nu-si mai putea lua ochii de la ea. 
In acea seara, fata obisnuita devenise cu adevarat printesa si a dovedit ca daca iti doresti din tot sufletul, orice este posibil!


rochie-eleganta-ocazie

rochie-ocazie-aurie

colectia-h&m

rochie-ocazie-eleganta-aurie

rochie-voal-eleganta

rochie-lunga-baza-gat

rochie-lunga-h&m

Morala: e clar ca nu haina-l face pe om dar, o haina potrivita iti poate aduce acel plus de incredere si siguranta in tine de care ai nevoie pentru a stralucii.
H&M este dovada ca nu trebuie sa cheltuim o avere pentru a arata spectaculos. Atitudinea este principalul ingredient intr-o tinuta reusita si o aparitie de neuitat.

PS: fata l-a cucerit pe print, iar in prezent planuiesc nunta!

Foto credit: Magdalena Gheorghe
Makeup- Mihaela Oarna

48 de comentarii:

  1. Waw...ce poveste frumoasa si cu un final stralucit ca si rochia de la H&M ....Felicitari ! Sa ne invite la nunta, pt ca nu am fost niciodata la o nunta princiara :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Cu siguranta veti primi invitatie atunci cand va fi cazul:P.

      Ștergere
  2. Tuuu ce frumoasa esti! si pozele sunt superbe! Iar povestea geniala!
    Felicitari! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rochie frumoasa, ce bine iti vine si ce machiaj superb ai... minunat acest shooting. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo, rochia e cu adevarat superba, dar modelul e si mai si!
    Felicitari pentru munca depusa pentru poze, sunt sigura ca ti-a luat ceva timp, dar a meritat, arati divin!
    Te pup si mult succes maine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Da, am muncit ceva la ele, mai ales ca era cam frig afara si ploua destul de rau. Dar uite ca am reusit sa scoatem ceva frumos si ma bucur tare ca lumea apreciaza munca noastra (pentru ca am fost o adevarata echipa). Te pup!

      Ștergere
  5. mega cute!ti se potriveste de minune look-ul asta <3

    RăspundețiȘtergere
  6. You're absolutely stunning my dear <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faină ești! Îmi plac pozele, îmi place mult povestea, chiar m-a prins :)) Q: din ce material e rochia? Pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult!
      Jupa e dintr-un jerseu subtire iar restul dintr-un triplu voal crem cu insertii aurii.
      Te pup!

      Ștergere
  8. Superba pozele, machiajul, tu, locatia, tot imi place! Nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa poveste, iar rochia e intr-adevar de printese! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai rochia m-a inspirat in conceperea povestii:P. Ma bucur ca-ti place! :*

      Ștergere
  10. Frumoasa esti, femeie! Esti definitia brunetei focoase <3 Si povestea e foarte frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii, tu ma faci mereu sa rosesc! Multumesc mult! Te pup!

      Ștergere
  11. La inceputul povestii ai spus ca a fost odata o tanara fata..... ”nici prea frumoasa”. Ne-ai cam pacalit ... pentru ca fata era foarte, foarte frumoasa.
    Rochia imi place (cum naiba sa nu-mi placa) dar imi place la nebunie coafura !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, pai n-am vrut sa banuiti ce urmeaza in poze:P.
      Coafura este 100% meritul mamei mele. Desi nu are scoala de hairstyling, nici macar un curs...se pricepe de minune:). Ma bucur tare ca-ti place! :*

      Ștergere
  12. Oh , God! ♥ Ești genială! Deci ador rochia , postările tale și să nu mai spun că ești o frumoasă și jumătate! ♥
    Felicitări!
    Te aștept și pe la mine ! Tocmai am postat.
    Te pupăcesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti spectaculoasa, scumpa mea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. wow, arati superb! rochia imi place foarte mult, dar vroiam totusi sa stiu de sandale - de unde sunt? te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Sandalele sunt Asos, luate anul trecut. Pupici!

      Ștergere
  15. Arati ca o zeita din Grecia, tinuta este superba, ai dovedit ca putem sa fim glam si cu un buget modest. Machiajul iti pune in evidenta trasaturile frumoase, iar fotografiile sunt absolut minunate. Va doresc casa de piatra, sa fiti sanatosi si fericiti pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru aprecieri!
      Povestea am exagerat-o putin, inca nu ma marit:P. Dar multumesc anticipat pentru cand va fi! Pupici!

      Ștergere
  16. Am o poveste similara cu o rochie de la H&M, asa ca rezonez :) Si nunta? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, uite cum s-a nimerit!
      Nicio nunta in cazul meu, m-am lasat dusa de val in poveste:P.

      Ștergere
  17. O sedinta foto ca la carte, concept, realizare si poveste, toate minunate. Felicitari pt "PS". :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place noul stil de a posta! Se vede ca apelezi la oameni care stiu despre ce e vorba in propozitie. Imi place rochia, insa machiajul si felul in care te-a pozat este perfect. Ai incercat putin stilul Kim Kardashian?
    Te prinde bine! Te felicit pentru nivelul la care ti-ai blogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Nu am incercat dar voi incerca cu siguranta, Multumesc din suflet!! :*

      Ștergere
  19. Foarte frumoasa si rochia dar si povestea ! O postare de nota 10 !! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Superba rochia! Iar coafura e wow!

    RăspundețiȘtergere
  21. Superba, esti o printesa adevarataaa♥

    RăspundețiȘtergere
  22. Superba rochia si inspirat articolul! As vrea sa fac o precizare.Sper sa nu fie cu suparare, dar "a stralucii" ( extras din penultimul paragraf al articolului) se scrie cu un singur "i", fiind forma de infinitiv

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am crezut ca nu ai vazut bine, dar ai dreptate, am scris gresit. Nu e cu suparare, multumesc pentru atentionare! Din pacate, de multe ori se intampla sa fac greseli la tastare, din cauza grabei ori din cauza unghiilor:P.
      Voi modifica imediat:)!

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter