Noul Help Net Concept Store din inima capitalei!

Stiati ca lantul de farmacii Help Net a fost infiintat in 1998 si are in prezent peste 160 de puncte de vanzare pe tot teritoriul Romaniei? Dar ca Help Net Farma este o companie romaneasca, care face parte din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din tara?
Putem spune deci, fara sa exageram ca Help Net este unul dintre pionierii industriei farmaceutice private.

farmacia-helpnet-bucuresti

Nu stiu de voi, dar mie, de regula, nu-mi plac farmaciile. Sunt incaperi mici si albe care-mi amintesc incredibil de mult de spitalele noastre anoste. Evident, nici spitalele nu-mi plac. Dar daca la spital ne ducem rar, doar cand e ceva mai grav, farmacia o vizitam des. Cu siguranta mai des decat credem.

Noua Farmacia-concep Beller nu se aseamana cu niciuna dintre farmaciile carora le-am trecut pragul pana acum. Pare scoasa din alte vremuri si se pare ca asta a fost si ideea acestui concept. Help Net si-a dorit o farmacie unica, care sa imbine profesionalismul de astazi cu spiritul farmaciilor de alta data si cu modernitatea portofoliului de produse. Un loc atragator in care sa te simti relaxat si unde poti beneficia de produse de calitate si sfaturi de incredere.
Noua farmacie pastreaza interesul pentru sanatatea, educarea si nevoile clientilor la standarde inalte.
In afara de aspectul interesant, am remarcat multitudinea de produse expuse la raft. M-a interesant in principal gama de ingrijire si am constatat ca-s foarte bine aprovizionati cu produse de la foarte multe brand-uri printre care: Skincode, Foltene, Lierac, Phyto si multe altele.

dermatocosmetice-farmacie-helpnet

expunere-produse-ingrijire

in-farmacie-pret-farmacie

Noua Farmacia-concept Help Net este un loc tare cald si prietenos. Mai ca nu-mi venea sa plec de acolo. Sper sa apara tot mai multe astfel de farmacii, eventual una si in zona mea de resedinta. Momentan, nu pot sa spune decat ca-s tare norocosi cei din Dorobanti.

2 comentarii:

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter