Desigual organizeaza a 3-a petrecere Seminaked!

Desigual, cel mai dezinhibat brand de fashion organizeaza maine, 12 iunie 2014, a 3-a editie a campaniei Seminaked. Putem spune ca-i deja traditie modul in care faimosul brand alege sa sarbatoreasca inceperea reducerilor de vara. Ghidandu-se dupa motto-ul "Intri pe jumatate dezbracat si pleci total imbracat", Desigual ii invita pe cei mai curajosi 100 de bucuresteni sa-i treaca pargul maine in zorii zilei, pentru a-si alege gratuit tinuta mult visata.

pleci-imbracat-de-la-desigual-2014

Cand? Maine, 12 iunie 2014, ora 8:00 (cu noaptea-n cap)
Unde? Magazinul Desigual din incinta Afi Palace Cotroceni
Cum? Doar in lenjerie intima

Asadar dragilor, cei 100 de curajosi care se vor prezenta maine dimineata in fata magazinului Desigual din Afi Palace Cotroceni, imbracati doar in lenjerie intima, isi vor putea alege gratuit o tinuta completa. Suna bine nu-i asa?
Mane dimineata ne bem cafeaua impreuna! Nu va spun cum voi fi imbracata, dar daca sunteti curiosi, va astept la fata locului!

11 comentarii:

  1. WAW......asta da incercare !! Daca va invita Dee`s Boudoir inseamna ca este ceva !!! Eu nu as avea curaj....pe motiv ca nu am un corp superb. Dar fetelor care aratati bine....HAI LA TREABA SI SPOR LA CUMPARATURI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, da e un concept interesant facut pentru oameni curajosi si dezinhibati. :*

      Ștergere
  2. Daca nu aveam deja dimineata ocupata, tare as fi vrut sa te vad. :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut curaj sa ma dezbrac, am fost asa, simplu spectator. Dar nu se stie la anul...:P

      Ștergere
  3. Bătaie de joc la adresa demnităţii umane, o acţiune kitsch consumistă şi cosmopolită !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va respect parerea, din acest motiv am si publicat comentariul. Dar totusi, comunista?? Pai cum vine asta?
      Din start trebuie sa subliniez ca nimeni nu a fost obligat sa faca nimic, toti participantii au venit de buna voie si nesiliti de nimeni. Nu au fost dezbracati, au avut pe ei lenjerie intima...cam ca la mare, cand stai doar in chiloti...sau si plaja e comunista si cosmopolita?

      Ștergere
  4. Abia astept sezonul de reduceri, sper sa pot sa ma lipesc si eu de ceva de pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de astazi a inceput in mod oficial, eu zic sa mergem la cumparaturi nu?:D

      Ștergere
    2. Chiar astazi am trecut pe acoo, dupa munca. Ce crezi: marimile 34/36 erau aproape inexistente in magazinul din AFI. Dezamagire totala...si asta deja din prima zi de reduceri. Ca sa nu mai zic ca am vazut o fusta rocie lunga care m-a fascinat insa nu exista si numarul meu :((

      Ștergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter