Un nou trend: Coca-Cola pe unghii!

Si sa nu va prind ca va repeziti cu mainile-n paharul de Cola (asa cum am facut eu cand am citit prima oara titlul comunicatului) ca veti ramane dezamagite!
Titlul meu (ca si cel al comunicatului) se refera la noua colectie OPI lansata in colaborare cu noul partener Coca-Cola.
Coca-Cola Company, unul dintre cele mai prestigioase brand-uri din lume, a inspirat OPI sa creeze 9 nuante noi, superbe, in editie limitata. Colectia curpinde o gama larga de culori, de la clasicul rosu (inspirat de Coca Cola) la argintiul metalic (Coca Cola Zero) si pana la cireasa neagra (Cherry Coke).


"Atat OPI cat si Coca-Cola sunt branduri care livreaza fericire intr-o sticluta consumatorului, care cauta un produs icon dar si mega calitate. Cele 9 nuante ale colectiei nu reprezinta doar cele mai bine vandute produse ale companiei Coca-Cola, reprezinta stilul femeilor care aleg sa se bucure de aceste produse -de la clasic la glamour, hip si trendy!" spune Suzi Weiss-Fishmann, OPI Co-founder & Executive VP.
Coca-Cola by OPI va fi disponibila atat in varianta normala de lacuri de unghii, cat si in formula GelColor.
Lacurile OPI se gasesc in magazinul Topline si saloanele partenere.

Acum e momentul potrivit sa ma arunc asupra unui pahar de Cola, ca va jur, mor de pofta! 

Ce ziceti de colaboarea asta? Daca ar fi sa aleg un singur lac, preferatul meu ar fi Orange You Stylish!
Al vostru? 

16 comentarii:

  1. Mie imi place Sorry I`m Fizzy Today :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Alegi orange pentru ca nu au oja galbenutza :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorry i/m fizzy today este preferatul meu din colecția asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca A grape affair s-ar vedea foarte dragut pe unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da si eu tot portocalia o prefer. Mi se pare foarte tare ideea de a face o colectie Coca Cola...neasteptat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac green on the runway si a grape affair. Initial, cand am vazut titlul postarii, ma gandeam ca oja va avea un miros specific sau ceva de genul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ce tare! Uite asta e o idee buna pe care OPI sa o ia in considerare pe viitor:)

      Ștergere
  7. Sorry I'm Fizzy Today e frumusica. Si ce nume are! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca o aleg pe ultima, azi! Maine... la rand:)

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter