Ivatherm- Synergy anti-aging serum

De cand am inceput epilarea cu IPL pe fata (voi povesti despre asta intr-un articol viitor) am modificat putin rutina de ingrijire a tenului. Nu am facut schimbari radicale, dar a trebuit sa renunt la unele produse si sa adaug altele. De exemplu, am renuntat la exfolianti chimici (BHA). Nu de tot, inca mai folosesc ocazional, insa nu ca inainte cand aplicam zilnic.
Voi vorbi despre toate astea atunci cand va voi impartasi experienta epilarii faciale. Momentan, vreau sa va povestesc despre un nou produs, ce si-a facut loc in rutina mea de ingrijire. Este vorba despre serumul Anti-Aging Synergy de la Ivatherm.

ulei-synergy-antiaging-ser-review

Synergy este de fapt o combinatie ingenioasa de uleiuri, perfecta pentru toate tipurile de piele, de la cea matura pana la cea sensibila.

Contine:
-Ulei din samburi de strugure- bogat in vitamina E, are un puternic efect antirid
-Ulei de Tamanu- are proprietati anti-aging, regenerante si hidratante
-Ulei de Onagra- bogat in acizi grasi nesaturati Omega 3 si 6, revitalizeaza si rehidrateaza pielea
-Ulei de seminte de Baobab- emolient care mareste elasticitatea pielii
-Commipheroline- extract natural din arbore indian. Reda fermitatea, netezeste ridurile
-Tego Tumerone- actiune antioxidanta semnificativa, reduce stresul oxidativ si confera luminozitate si unifromitate.

Se recomanda aplicarea lui seara, pe pielea curata a fetei si a gatului. 
Eu il alternez cu o crema (voi vorbi si despre ea in curand), deci il aplic o data la 2 seri. Aceasta mi se pare combinatia perfecta pentru tenul meu si sunt extrem de incantata de rezultate. Am ales sa le alternez pentru a beneficia de rezultatele ambelor produse: efectul anti-aging al serumului Synergy si hidratarea profunda a cremei.
Am incercat sa le si combin, dar a fost prea mult pentru tenul meu gras. Asadar, am gasit varianta castigatoare in cazul meu: unul intr-o seara, celalalt in alta.

Synergy are o textura lejera, se intinde usor si se absoarbe la fel de usor. 4-5 picaturi sunt suficiente pentru fata si gat. Imi place ca nu-i deloc vascos si are un miros foarte frumos (am folosit in trecut unele serumuri din cauza carora ma tineam de nas cand le aplicam si nici asa nu prea reuseam sa le suport). A doua zi pielea se simte supla si fina. Tenul e luminos si hidratat.

Si pentru ca-s un om cu multe idei, am descoperit sa Synergy este bun si pentru par! Devi un om inventiv atunci cand nu ai la indemana toate cele de trebuinta si uite ca uneori, faci adevarate descoperiri. Aplic 3-4 picaturi pe parul umed, de la jumatate in jos, spre varfuri, apoi il pieptan si-l usuc. Datorita uleiului parul se descurca foarte usor, se usuca mai repede si capata un luciu frumos

Iata ca Synergy nu-i doar un simplu ulei pentru fata! Imi place si voi continua sa-l folosesc, atat pe fata cat si pe par!

Il gasiti online pe site-ul Ivatherm (<-link) si daca doriti sa-l incercati acum  este momentul cel mai bun, caci au oferta 1+1. Adica platiti 125 lei pentru 2 serumuri Synergy.
Sunt curioasa daca ati testat pana acum serumul Synergy si daca sunteti de acord cu mine!
Iar daca nu, astept cu interes sa aflu care-i podusul vostru preferat de la Ivatherm!

9 comentarii:

  1. eu vreau de mult sa il incerc dar nu am apucat, e trecut pe wishlist....neaparat trebuie sa fie al meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai toate motivele sa-l treci pe wishlist! Este perfect pentru sezonul cald ce tocmai a inceput si sunt sigura c-o sa-ti placa! :*

      Ștergere
  2. Foarte interesant produsul asta dar eu am o problema cu uleiurile. Nu le suport de nici o culoare chiar daca sunt constienta de beneficii. Asa ca prefer sa gasesc alternative.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deloc, deloc?
      Sa stii ca asta e chiar light si se absoarbe repede. Mie imi place mult de tot!

      Ștergere
    2. Absolut deloc, pana si uleiul de jojoba e prea mult pentru mine. Cred ca am o problema de la cap ca nu suport uleiurile pe nicaieri: nici in cap, nici pe par, nici pe unghii, nici pe maini. Am si eu un pitic mic pe creieras :D

      Ștergere
  3. Nu am mai incercat ceva de la Ivatherm de ceva timp..pare interesant produsul. Pup!

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter