Fashion la pret mic: rochia furou

Dintotdeauna am fost de parere ca nu-i  nevoie sa cheltui o avere pentru a creea o tinuta in tendinte. Stilul nu are nicio legatura cu eticheta produsului si sper sa ne intre asta in cap o data pentu totdeauna! Nu spun ca hainele mai scumpe nu-si merita banii, caci atunci cand vorbim de lucruri unicat, din materiale pretioase sau lucrate manual, e cu totul alta mancare de peste. Ce incerc eu sa spun e ca romanul e snob si arunca cu banii aiurea. 
Prin rubrica proaspat inaugurata "Fashion la pret mic", mi-am propus sa dovedesc faptul ca nu avem nevoie de multi bani pentru a arata bine si a ne imbraca cu gust.

haine-fashion-ieftine
(rochie H&M, Tenesi- New Look, Bratari- H&M)

Voi cauta piese cheie la preturi de nimic, pe care apoi  le voi prezenta pe blog, creand cu ele diferite outfit-uri in diferite stiluri.
M-am saturat sa tot aud scuza "n-am bani sa ma imbrac ca lumea'...uite ca nu ai nevoie de multi bani pentru asta si o voi dovedi!
Piesa centrala de astazi este rochia furou, una dintre piesele must have ale acestei veri. Fiind si neagra, am putea sa o incadram si la The Little Black Dress, piesa indispensabila oricarei femei. Am vazut in multe magazine (si fizice si online) astfel de rochii, insa din pacate, de multe ori pretul era enorm. Cea pe care o port eu este de la H&M si a costat doar 39 lei!
Da, da, ati citit bine si eu am scris corect! 39  lei!
O puteti purta pur si simlu, ca-n poza de mai sus, sau impreuna cu alte piese in functie de stilul preferat. Oricum ati alege sa o combinati, sigur veti fi in trend!
Va recomand aceasta rochie, este foarte comoda si usor de asortat. Materialul este plin, greoi, cade frumos pe langa corp. Prezinta dublura in fata, in zona sanilor.  Lungimea difera in functie de inaltime, dar pentru a va face o idee mentionez ca am 1,65 cm.
Sper sa va placa atat ideea rubricii cat si propunerile mele!

rochie-h&m-ieftina-accesibila
(Camasa denim- Miniprix, Ghete - Dorothy Perkins)

sandale-portocalii-toc-mic
(Blazer si Sandale- Zara)

camasa-carouri-camasa-blugi
(Camasi- Miniprix, Ghete- New Look)

outfit-eegant-ieftin-rochie
(Blazer- H&M, Curea- Zara, Sandale- Asos, Accesorii- ebay)

26 de comentarii:

  1. Minunata idee ! Chiar arata foarte bine cu tot ceea ce ai combinat !!

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima varianta imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Asta a fost si ideea, sa va regasiti stilul intr-una sau mai multe propuneri

      Ștergere
  3. Ultima combinatie imi place, dar eu nu m-as vedea cu rochia asta iesind pe strada. :) Tie insa iti sta bine. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. te iau ca si consilier de shopping. am zis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ce bine iti sta cu parul asa. As vrea sa mi-l aranjez si eu asa dar sgur nu o sa arate asa de dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Am mai zis si cu alte ocazii, nu am niciun merit, e parul meu natural:P

      Ștergere
  6. Blazerul ZARA si ultimele sandale ASOS sunt to die for! Imi plac la nebunie! Am si eu o rochie neagra lalaie asimetrica pe care nu am purtat-o pana acum dar uitandu-ma peste pozele tale parca imi vin idei de combinat :D.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac! Ohoooo, asa te vreau, inventiva cand vine vorba de outfit-uri.
      Te pup!

      Ștergere
  7. imi place la nebunie combinatia din a doua poza <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Îţi stă superb în toate combinaţiile, dar preferata mea e cea de-a doua, cu botinele Dorothy Perkins <3
    Îmi place mult stilul tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Din cate observ acesta e look-ul castigator:P

      Ștergere
  9. E foarte tare ideea ta. Rochita de azi nu e pentru mine, e fix lungimea incerta care mi se pare ca nu poate sa avantajeze pe nimeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lungimea e din cauza marimii. Desi imi venea S-ul, am ales M-ul pentru ca-mi doream sa vina larguta. Prin urmare, ii vine si mai lunga decat cea S. Dar pentru mine nu-i problema, nu ma deranjeaza.
      Eu zic sa nu spui nu, pana nu probezi...cine stie, s-ar putea sa-ti placa intr-o zi:).

      Ștergere
  10. Blazerul acela cu ciucurasi e to die for! Si da, o banala rochie neagra te scoate din multe incurcaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca suntem de acord!
      Blazerul este unul dintre piesele mele preferate pentru vara:)

      Ștergere
  11. Foarte bine iti sta in toate combinatiile. Rochia furou 3/4 este si preferata mea. As purta-o non-stop <3.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta super bine si se merita daca au preturi mici,ceea ce cautam toti :) Ce mult imi plac sandalele din ultima poza <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost si ideea postarii, sa promovez si lucrurile ieftine dar foarte frumoase:). Multumesc!

      Ștergere
  13. Super rochita :) imi place foarte mult combinația cu blazerul zara :D

    RăspundețiȘtergere

Join me on Facebook  photo instagram_zps64e4158f.png Follow me on Pinterest  Follow me on Bloglovin Follow me on Twitter